Så arg

2013-11-24 @ 14:48:58 | Permalink | tankar & åsikter
Något jag blir riktigt irriterad på är när killar (kan även vara tjejer) anser att kändisar är gay. Jag blir så arg på såna personer, som påstår sånt när alla vet att det inte är sant! Kan inte folk leva sina egna liv och skita i att hitta på sånt?! Och om det nu hade varit så att någon kändis var det, vad hade det spelat för roll? 
 
Om man går runt och säger så om folk som inte är det, hur skulle det då kännas för de som är gay, om folk går runt om skojar om det? Jag tycker verkligen inte att man ska säga saker som man inte vet.
 
EN blick på fel ställe i en tiondels sekund, ja då är man stämplad som gay. Lägg av. Alla har någon gång tittat på fel ställe, AV MISSTAG! Det kan ju jag knappast vara ensam om? Vissa människor misstolkar varje blick.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

kan bara hålla med dig! ^^

2013-11-24 @ 16:26:57
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: vanja

Nu är vinnaren av veckans blogg ute! Kika in och kolla om det va du som vann!

2013-11-24 @ 20:41:53
URL: http://vanjamelin.blogg.se
Postat av: Melody Moonchild

Hatar att kolla i kommentarsfältet på Joey Graceffa's videos (om du inte har sett hans videos så borde du göra det, han är en av mina favorityoutubers!), för det enda folk kommenterar är typ "Are you gay?" et.c. Liksom, det angår ju inte dem ifall han är homosexuell eller inte! :(

Sv. Min pilbåge brast. :(( Men jag grät typ igenom hela filmen... Före Cinna ens dog så satt jag och grät för jag visste ju att det skulle hända och han är min favoritkaraktär. Pain. </3
Minns när jag såg första filmen på bio, och jag gjorde det där tecknet när Rue dog... tror inte mina vänner blev så glada då. :') Dom tyckte typ jag var pinsam!

Svar: Åh då ska jag kolla på hans videos! :) Det är så irriterande när folk skriver sånt! :(
Det var verkligen hemskt när Cinna dog, han som var så snäll mot Katniss! :/
Haha, gud hade jag gjort så hade nog bara mina vänner skrattat och gjort likadant! :D
Frida Svedberg

2013-11-25 @ 11:11:11
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Postat av: Matildaa

Åh så sant de du skrivit!

Sv: Haha joo de va ganska svårt xD

Svar: Tack! :)
Frida Svedberg

2013-11-26 @ 08:30:01
URL: http://www.koalans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback