Ingen bloggning:

2013-12-10 @ 19:32:10 | Permalink | inspiration
De senaste dagarna, eller senaste veckan har jag haft väldigt tufft i skolan. Jag har inte haft den minsta tid till bloggen, och det är synd för det är en del av min vardag!

Nu den här veckan, är det den ssista i skolan för min del. På torsdag ska betygen vara satta. Så bara idag har jag haft no-prov, so-prov och en redovisning. Imorgon har jag en till redovisning (misslyckas jag får jag inget betyg i det ämnet) och en matte-diagnos som även det påverkar betyget om det går dåligt. 

Men jag vet, jag vet att jag kommer lyckas! :D en bra inställning och viljan är nyckeln till framgång, tycker jaaaag! :) SÅ NU KÖR VI GUYS! 




Kommentarer
Postat av: Linda

Det är jobbigt när skolan tar up all tid.. ;)

Svar: Ja verkligen! Man känner sig helt död efteråt ^_^
Frida Svedberg

2013-12-10 @ 19:46:59
URL: http://fames.se/lindasfoto
Postat av: Michelle

Fin blogg!:) Kolla gärna in min :)

Svar: Tack!
Frida Svedberg

2013-12-11 @ 09:49:53
URL: http://micchelles.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback