Jag älskar disney

2013-12-10 @ 20:32:15 | Permalink | inspiration


Disney-filmer har nog bland de vackraste filmer av alla. Jag kan bli så otroligt glad av att titta på Disney, även om det bara är bilder. Och då menar jag inte såna där filmer med riktiga människor i, utan såna filmer som är animerade! :-) dessutom återupplivar man barnet inom sig! :D
Jag tyxker att det finns så många bra filmer Disney har gjort, att det inte går att välja en favorit. 

Någon mer än jag som älskar disney? Vilken är din favoritfilm från Disney? :)

Kommentarer
Postat av: Tea

Vilken positiv och glad blogg du har! Här kommer jag hälsa på fler gånger :)

Svar: Åh tack så jättemycket! Tack tack tack sötis! :) <3
Frida Svedberg

2013-12-10 @ 22:05:07
URL: http://teaayla.blogg.se
Postat av: Chanelle

Jag älskar också Disney! :D fast han från Dragon trainer som sitter bredvid rapunzel är från DreamWorks och inte Disney.. Hehe :)

Svar: Haha okej, tänkte inte på det ;)
Frida Svedberg

2013-12-11 @ 08:28:41
URL: http://fames.se/cocobella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback