Coolt va

2013-11-14 @ 20:04:00 | Permalink | before I die
 
 
Något jag vill göra är att färga håret i någon annorlunda färg. Någon stark färg, som visar att jag vågar, tycker det är cool och gillar färger! För knalliga färger (och även andra färger!) är så sjukt fint tycker jag! 
Jag är verkligen taggad på att färga håret i någon liknande färg som på bilderna här under! You only live once, right? :) Men vi får se. Någon dag händer det i alla fall, kanske den här månaden, kanske om några år! Den som lever får se helt enkelt! ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna :D♥

Åhh älskar galna färger på håret :D

Svar: JAG MED! ♥o♥
Frida Svedberg

2013-11-15 @ 16:13:57
URL: http://godiisqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback