Snabbt om mig

2013-11-11 @ 11:30:16 | Permalink | sanningar om mig
Hej på er! Jag tänkte berätta lite kort om mig nu eftersom att det här är bland det första inlägget jag gör. 

* Jag har haft flera bloggar förut men valt att göra en ny efter ett tags uppehåll.
* Jag älskar One Direction, de är mina största idoler. Kan inte tänka mig ett liv utan deras musik!
* Jag är 00:a :-)
* Gillar även Hunger Games och längtar så mycket tills catching fire släpps! :D
* Nitro circus är några som inspirerar mig väldigt mycket.
* Jag är inte som alla andra utan jag vågar vara mig själv och göra det jag vill. Men mer om varför jag inte är som alla andra kommer ni få se i bloggen.
* Fotboll och innebandy är två av mina intressen!
* Jag kommer bjuda mycket på mig själv här i bloggen! :P











Kommentarer
Postat av: sabina

sv; Ja det var riktigt coolt! Fick dock åka en ganska lång bit ifrån där jag bor för att hitta vildsvin och älgar haha :)

2013-11-11 @ 21:35:46
URL: http://bbiinaa.blogg.se
Postat av: Sarah

SV: Tack så hemskt mycket! :D<3
Detsamma! <3

2013-11-12 @ 16:59:27
URL: http://sarahsphotography.blogg.se
Postat av: Amanda

Åååh vad bra, gillar dig redan! Hockey är den absolut bästa sporten, punkt slut.
Jag håller på New York Rangers i NHL, Linköping i SHL och Timrå IK i allsvenskan.
Dock spelar killen som jag håller på med i Modos SHL lag, så håller väl lite på dom bara för det :)
Självdå, vilket är ditt favoritlag?

Svar: Tack! <3 :) Ja det är det, i alla fall att kolla på! :D jag hejar på Färjestad i SHL och Bik Karlskoga i allsvenskan ;)
Frida Svedberg

2013-11-12 @ 23:11:55
URL: http://www.amandanordstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback